Obserwatorzy

czwartek, 28 czerwca 2012

Bourjois - płyn micelarny

Opis producenta:
Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu. Działa oczyszczająco i łagodząco na skórę. Hipoalergiczna, bezzapachowa i bezalkoholowa. Testowana na osobach o wrażliwej skórze i wrażliwych oczach. Nanosić za pomocą wacika na twarz, oczy i szyję.

Moja opinia:
Kupiłam ten płyn w Rossmannie pod wpływem pozytywnych opinii wielu dziewczyn.
Na buteleczce jest naklejka Kosmetyk WszechCzasów Wizaż.pl
Pomyślałam będzie idealny i dla mnie.
Płynu użyłam dwa razy i na tym kończę moją przygodę z tym płynem.
Pomimo iż cena jest nie wysoka oraz płyn posiada ładne opakowanie uczulił moją skórę.
Skóra twarzy i oczy zaczęły mnie okropnie piec.

Osobiście nie polecam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komenty, pozdrawiam serdecznie.